riksrakspoks

Uppsala. Resor. Mat. Träning.

Halloween

Publicerad 2013-11-03 19:53:17 i Allmänt,

Hejhej,
 
Ännu en rolig helg som gick väldigt fort. Presentationen på fredagen gick bra, vilket betyder att jag nu är klar med kursen om global hälsa. Var o gymmade me Sofia sen och spendera fredag kväll med att göra på mitt erasmus-fotoalbum, skypa me Ina och se på Skavlan.
 
Igår börja ja dagen med 8,8 km löpning. Denhär veckan ha ja nu äntligen kommit igång me träningen ordentlit igen. Jag och Lovisa är anmälda till halvvasan i februari och 2014 kommer annors också att vara ett rikit tävlingsår fö mej :D om allt går som ja vill och jag håller mej frisk osv. Pointen va att nu måst ja träna om ja vill klara av allt som ja tänkt göra... :D
Igår på eftermiddagen kom Anniina och Ted till Uppsala och ja träffa dom och Immanuel och James på Cafe Årummet.
Sen gick vi till mej och förberedde oss fö kvällens halloweenfest. Förfesten va hos Oskar o sen gick vi till Värmlands var de va 04-släpp och halloweentema, så en massa utklädda människor. Superrolig kväll!
Snövit, Liemannen(kvinnan), Father Ted och Superwoman
 
Idag titta vi på film och nu åkte mina gäster hem typ en timme sen. Imorgon börjar min nya kurs som heter Samhällsvetenskapliga metoder. Är ganska säker på att det inte blir så rolit.. Men ser väl imoron. Det som är bra är att den är på Ekonomikum - 2 min skolväg alltså :)
 
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år. Kostvetare/ dietist. Uppsala.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela