riksrakspoks

Uppsala. Resor. Mat. Träning.

Allt för hälsan

Publicerad 2013-11-10 19:48:37 i Allmänt,

Den här veckan bara flög förbi. På torsdagen åkte jag till Älvsjö till Allt för hälsan mässan, där vi gick runt med Lovisa i flera timmar. Gick på föreläsningar, smakade på en massa olika saker, testade massagestolar och mätte kroppssammansättning och en massa annat. Allt för hälsan var mycket större än motsvarande mässor jag tidigare har varit på o de va najs att träffa lite kändisar inom den branschen (som simmaren Lars Frölander t.ex.) :D
Sen åkte jag på kvällen hem till Anniina till Skärholmen där jag övernattade och sen på fredag morgon träffa ja Maria (som var i Sthlm några dagar) och sen åkte jag tillbaka till Älvsjö med henne. Det var en så stor mässa att det inte räckte med en dag där :) Vi samla på oss en massa gratis grejer o åkte sen tillsammans med Anniina till Uppsala på kvällen och gick sen ut och fira Sofias födelsedag.
Lördagen började vi med bananplättar och sen gick vi ut i regnet och gick runt i nästan alla second hand affärer i denhär stan. Sen fikade vi på Storken och åt tacos hemma hos Sofia.
Maria åkte sen tillbaka till Stockholm på kvällen men Anniina stannade ännu en natt och idag på morgonen åkte jag sen med henne till Älvsjö igen för att gå på mässans sista dag. Idag gick vi också på Mitt kök-mässan, en matmässa som va där samtidigt. Vi åt god mat, smaka på en massa lakrits och satt i massagestolar igen :D Så köpte jag också boken En svensk klassiker som precis har publicerats.
En rolig och händelserik helg alltså :) Inspirerad blev man iallafall och säkert lärde jag mej nåt nytt också :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år. Kostvetare/ dietist. Uppsala.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela