riksrakspoks

Uppsala. Resor. Mat. Träning.

Picnic

Publicerad 2013-04-13 20:31:03 i Allmänt,

Hejhej, här ha de vari sommar idag :) Eller iaf jag som finländare tycker de ha vari sjukt varmt, mina spanska vänner håller inte helt med :D
Jag o Gemma tänkte att man int kan sitta inne när de e så fint ute, så vi köpte mat med och satte oss i parken i Prater. En massa folk ute överallt o njuta av solen :)
Sen på eftermiddan träffa vi Xavi (typ hälften av killarna från spanien heter Xavi, så dehä e en annan Xavi, int han ja tidigare ha nämnt haha) o gick igen ti Sports Worlds mässan. Xavi ska springa hela maraton imoron, så han ville också se mässan, o Gemma ville ha alla gratis grejer såklart :)
Efter de gick vi o drack kaffe, o sen ville Xavi ha oss me o shoppa kläder ti honom nä han ville ha oss som smakråd. De va ganska rolit att vi me Gemma satt uttråkade o titta på på samma soffor som alla män satt o vänta på nä kvinnorna prova på kläder :D
Nu ikväll måst ja tidigt o sova för kl 8 ska ja vara vid UNO-city, och kl 9 går startskottet till min första halvmaraton. Börjar bli lite nervös nu... men hoppas de kommer att gå bra. Mitt mål e att klara av att springa hela vägen, så hoppas att ja int får typ ont i mitt knä eller någo så att ja hamnar gå. Måst bara försöka starta tillräckligt långsamt.. Men vet int hur bra det ska gå eftersom de totalt e 41 000 löpare :D Men we'll see :) Wish me luck :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år. Kostvetare/ dietist. Uppsala.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela