riksrakspoks

Uppsala. Resor. Mat. Träning.

De känns..

Publicerad 2013-04-15 08:23:06 i Allmänt,

att man sprang igår. Sov 10 timmar. Vaknade alltid ibland av att de gjorde ont i mina brända armar/i mina knän/min ena vrist. O nu på morgonen kan ja int gå. Min ena akillessena e jättesjuk :o De va den int igår, men nu kan ja typ in stå på de benet.. Som tur har ja föreläsning först på kvällen, men borde träffa Giulia o Saskia på eftermiddagen. Får gå i tid mot U-bahn haha. Kommer o ta en halvtimme bara att gå dit. Aj
 
Men de fanns folk som hadde de värre igår. Några hadde fallit ihop längs vägen, säkert såna som inte hade druckit tillräcklit, nä de va så varmt. Men de värsta ja såg va en lite större kvinna i korta shorts soms lår hade skavt mot varann så att dom blödde. Usch. Måste ta sjukt ont.
 
Ja hadde ett ganska lyckat lopp nu när ja tänker på det efteråt. Ja hadde ätit o druckit rätt tid och rätt mängd innan, o ja hadde rätt kläder. Solkräm sku ju nog ha vari bra, o nåt att ha på huvve, men visste ju int att de sku vara så varmt. De va många som bara slängde sina tröjor nånstans på vägen när de va så varmt.
 
Vet int hu ja ska klara denhär dagen :D Behöver ta stöd från bordet för att komma upp ur min stol haha. Men kunde väl räkna me att de sku bli såhär :D Hoppas ni får en bra måndag!
 

Världsmästaren o olympiavinnaren Haile Gebrselassie som också sprang igår, och maratontoppen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år. Kostvetare/ dietist. Uppsala.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela