riksrakspoks

Uppsala. Resor. Mat. Träning.

Flyttar ikväll :)

Publicerad 2012-05-10 13:49:47 i Allmänt,

Har pappa på besök o vi ska flytta alla möbler ti mitt nya rum. Hatar att flytta.. De e först då nä man ska packa ihop allt som man inser hu mycke saker man har.. Anyway, va o kolla lite på mitt rum igår o de va i ändan av korridoren så ja har två fönster! :) O de verka annors också jees. Träffa 2 av mina korridorgrannar o dom verka också trevliga.

Körde bil fö första gången i Uppsala också ida.. de va scary me alla cyklister mellan bilarna men tror int att ja körde på nån.. :)

Nu ska ja fortsätta me att packa ihop mina saker, kommer nog ändå att bo kvar här i denhä kämppän tills slute av maj så måst lämna allt sånt som ja behöver här.. Mitt rum kommer o se så tomt ut me en madrass på golve o lite böcker o kläder.. no blir iaf lättare att städa sen. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år. Kostvetare/ dietist. Uppsala.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela