riksrakspoks

Uppsala. Resor. Mat. Träning.

Dehär kom nu helt för snabbt

Publicerad 2010-02-24 20:13:38 i Allmänt,

Dehär me att fylla 20.. usch..

De ha allti kännts så avlägset.. O nu e de imoron. Ja får panik. Dessutom fick ja höra ett väldit deprimerande tal om att man bara väntar på att fylla 18 o sen flyger tiden iväg o plötsligt e man 30........... nejjj..

Måste väl tänka på de positiva..:) Kommer nu att komma in på systembolaget och köpa mina egna drickor.. Vilket jag ju redan har kunnat göra i 2 år i Finland..

Hemst dehär me att bli gammal.. Och ändå e ja yngst i vår klass... hmm

Imoron firas de me lunch på en asiatisk buffé me mimma. O sen gräddtårta o skumppa :) O på lörda blir de sen rikti fest, o kanske på freda också :D

Ja börja också tänka på att dehär faktiskt e första födelsedan som ja inte är med min familj.. Kommer inte att kännas som en födelsedag när ingen sjunger till mej på moronen, eller hämtar gåvor och frukost till mej ti sängen.. Sorlit.. Borde ha uppskatta de mer förra åre, men ja tänkte ju int på att de va sista gången..

Nu ska jag koka lite te o sen se på OS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år. Kostvetare/ dietist. Uppsala.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela